Dagens elaka

Rumpaa....hahah
Surfade runt lite efter nått snyggt att köpa i klädväg(leopardmönstrad tröja önskas) så
hamnade jag bland byxor och leggins och så fick jag för mig att läsa vad andra kommenterar om vissa plagg.
Det hela slutade med att jag slog handen på pannan över en sjuk kommentar på ett par jeans.

2009-03-30 14:48:00 Beställde ett par vita, i strl 46 som jag normalt har men fick inte igen dom. Saknades några centimeter för att kunna knäppa dom. Men dom var jätte sköna och satt bra annars. Blir retur för min del och tar en större storlek.

Det roliga/sjuka är att...
1. Hur kan dom sitta bra om hon inte kunde knäppa dem?
2. Hur kunde de vara sköna om de ej satt bra???

Jag menar för att ett par byxor ska vara sköna och sitta bra så måste hon ju få på sig dem och kunna knäppa dem, och som fallet är nu så lär de vara lååångt ifrån att sitta bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0