Filmkvällen idag

Ja vad ska man säga, eller var ska man börja?
Blev att jag hämtades av magda så körde vi och hyrde film och därefter raka vägen till Tiina.
Allt var mysigt med lite fika(de två åt)kaffe för min del och så när filmen startades så ja vad tror ni händer?
Tiina satt i full gång med datorn och snackade med en kille och magda satt och sms:ade med en kille stup i kvarten. Ja då kan nu ju tänka er hur jag mådde...Skit
Eller snarare ensam, jag vill ju också känna mig sådär glad igen och istället satt jag i hörnet av soffan och kramade en kudde..ha.ha så jävla kul det var då, lilla jag med en död mobil.
Men vafan ensam=stark eller??Vad anser ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0