God morgon

Idag är det kallt och trist ute:/
Lite senare bär det av till karlshamn där det är möte med andra tjejjourar och troligen blir det bara jag och becca som åker, för vi är de enda som bryr oss om vår jour.
Blir att vi antagligen tar den sena bussen hem så vi får se om vi kan dra till Lizzy eller cido så vi slipper sitta ute och vänta>,<
Annars är jag rätt seg, lyssnar på skid row och försöker peppa lite, men verkar inte bli bättre:/
Hösten/vintern är verkligen tragiskt fy feck för kyla...

Sen verkar helgen som kommer vara rätt lugn, har inga planer på fest eller så har jag ingen lust att festa bara för att de festerna man blir bjuden till verkar tråkiga.
Får se om jag ska hjälpa beccas mamma med att sätta slingor i håret...Hehe vetifan om jag är nått vidare bra på det, men jag får la göra mitt bästa.
Jag har både färgat andras ögonfransar/bryn och fixat deras naglas och färgat hår så jag är nog en liten manikyrist hehexD
Nu återstår bara att se om jag vågar klippa mig och sätta i blå slingor, fast det projektet får nog bli nästa år.

Puss                                                       




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0