Slutade illa

När jag kom hem idag och fixade kaffe så såg jag ett brev på bordet.
Det var från min brors lärare och där stod det om olyckan som inträffade igår nära vilshult.
Tror det var en 64 årig man som dog när han på mystiska omständigheter kom över på fel
sida av vägen och körde in i en lastbil.

Det visade sig att den här mannen som dog hade en dotter som går i min brors klass och att de hade pratat om det idag.
När jag satt där och läste det fick jag ett moment för mig själv och tänkte att vi alla ska dö, men att det
är så jävla synd och att vi går mot döden.

Det är inte meningen att vi ska tänka så för då kan man inte leva längre, men tankarna finns ju där.
Sen så har jag märkt att världen är sjukt liten.
För övrigt så är det synd om den här tjejen som är så ung och redan förlorat sin far och hon kommer inte få det lätt då hon går på högstadiet där det finns en massa jobbiga nyfikna ungar som snackar och viskar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0