Annorlunda alla hjärtans dag

För att göra något ovanligt om man inte har en pojkvän/flickvän är att fira med vänner och familj eller bara ta sig en sup och hoppas på att dagen snabbt går över. Så hade jag tänkt att göra, men ärligt talat(till er som är singlar)hoppas inte ni också på att få ett kort eller en ros imorgon?
Jag ska inte ljuga, men jag hoppas på att i alla fall få ett sms.
Så till saken då, man kan bjuda vännerna på en svart tårta dekorerat med en massa röda och rosa rosore

eller en megaröd tårta, eller varför inte en sockersöt bakelse.

Så får man inte hoppas på att det inte blir såhär för er eller för mig.
Ha det bra och kom ihåg att om allt verkar vara svart nu, så kommer det bli bättre.
Det gäller att ta steg för steg fram och så en vacker dag känner du att det blir lite lättare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0