Det blev sent ikväll

Har inte bloggat på ett tag så nu sitter jag uppe sent för att uppdatera.
Egentligen har jag inget bra att skriva nu, är rätt dött där asså. Många frågar vad jag har för planer till helgen och jag brukar inte ha planer längre. har märkt att det skiter sig ganska mycket om man har det, men jag har planerat att göra mycket på måndag. Så frågan är ska jag feste till helgen eller sitta hemma? Vi får se. I alla fall vill jag innte skriva om de dagarna som varit för det har inte hänt mycket mer än att dra till karlshamn och handlat och träffa bekanta för att dra ut och käka. Var trevligt och vi skrattade igenom hela kvällen så det blir tummen upp för skratt och roliga timmar. Till er som inte har det så bra nu har jag några enkla tips.

1)Va med vänner

2)Gör något ovanligt

3)Skriv ner hur du känner

4)Lyssna på musik!!

puss

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0