Ett litet ord till dig

Om man ska sura och sitta hemma kan man lika gärna reda ut problemet istället för att sitta och må skit. Först ska man se vad fan det egentligen är frågan om, för om man inte letar reda på problemet kan man inte lösa det.
Fråga 1: Vad gör jag om jag inte hittar felet?
Svar: Försök! Det ska alltid finnas någon källa till psyket,många tror sig att ens problem kan vara sen barnsben.
Skriv ner det du tänker på, ex)Idag mår jag inte bra pga provet som jag var tvungen att klara, men pluggade inte till det, eller: Jag är ensam idag och vet inte vad jag ska göra.
När man skriver ner sina problem är det sååå mycket lättare att se dem och lösa dem än att bara sitta och inte göra något åt dem.

Fråga 2: Hur gör jag när jag har ångest?
Svar: Lyssna på musik,prata med någon, dansa eller se på tv. Det funkar inte att sitta vid datorn eller vid msn, det gör saken bara värre. Läs en bok för att komma bort för stunden.
Som en bekant till mig sa"Skit i piller och annat skit som medicin, det förstör bara kroppen ännu mer, man ska sätta sig ner med en burk/flaska LOKA och dricka och bara ta det lugnt. LOKA funkar till allt och så är det bra" Vatten rensar vårt sinne, så det är kanske värt att ge det ett försök.

Har ni några frågor eller vill veta nått mer så skriiiv/kommentera för det är inte bra att må dåligt.

 


Kommentarer
Postat av: izzy

dricker jag loka kommer jag må dåligt klara inte av det spyr typ av det usch svårt och svälja bläää

2010-02-09 @ 16:04:52
URL: http://izzemizz.blogg.se/
Postat av: Skönhetsbloggen!

Bra skrivet! :)

2010-02-09 @ 18:14:57
URL: http://sockervadd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0