Festa ikväll eller ska man ha en myskväll?

Om man inte har någon att festa med någon helg är det då ok att sitta hemma och dricka? Kanske lyssna på musik och dansa för sig själv, eller se på en bra film. Jag brukar göra så att om jag inte har någonstans att ta vägen på en helg så stannar jag hemma och göra något roligt istället som ex.....
1. Film
2. Dra till en kompis och häng(är bara roligt att sitta och prata utan att dricka)
3. Dansa hemma(bra träning+ så kan man öva på sina moves)
4. Dra på äventyr, eller gå en runda
5. Baka
6. Öva på att sminka
Har ni några förslag så skriv, för det är så att jag har tråkigt idag och vet inte vad jag ska göra.
Jag kanske borde öva på sminkning, jag har fått i uppdrag att sminka en polares mamma och då vill man inte göra bort sig. Jag kanske borde bli en sminkös och jobba lite sådär privat, hade inte varit fel.

Hoppas er fredag blir roligare än min. Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0