Bränner djupt

Jag har lärt mig en läxa..Andas djupt när du känner att ångesten kommer.
Att tänka sig för innan man säger något, eller säg inget alls.
Har hört att jag är en svag individ, kan det vara för att jag inte pallar med ibland?
Bitter-kanske
Sur-Nä
Arg-Ibland
Ledsen-Alltid
Glad-Alltid
Ensam-Ibland
Har så många vänner jag saknar och har inga tillfällen att träffa dem.
Antingen orkar jag inte eller så har jag inga pengar att åka någonstans.
Fast ibland vill jag bara smita undan och försvinna, så ibland bosätter jag mig hos någon och stannar i flera dagar bara för att försvinna från min värld.
Det som gör mig lycklig just nu är, musik,vänner och alkohol(sad but true) Händer att jag sitter hemma och dricker eller så sitter jag ute i kylan och fryser.
Bränner djupt gör det ju..livet, men vafan jag får lära mig att stå på mina egna ben.
Bara det att det tar tid, och så vill man inte såra någon...Har redan hänt för många gånger, men jag vet inte hur jag ska göra...För att alla ska må bra,inklusive jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0