Du frågar jag svarar

Snodde frågorna från Beccas blogg..Hade inte så mycket att göra(smiter ifrån läxorn)
Namn: Viktoria
Kallas för: Viki
Stjärntecken: Skorpion
Höger eller vänsterhänt: Höger
Längd: 160
Hårfärg: Medel mörk brunxD
Fräknar: Nope
Motto: "Man kan alltid förbättra" eller "Bättre sent än aldrig"

Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja jag pallar ej bo kvar här
Tycker du att du är attraktiv: Tja kan väl inte jag svara på
Dricker du: Jaa, ibland för mycket ibland för lite
Röker du: Händer
Vilket schampo använder du: Det som finns hemma, pallar inte bry mig om märken
Vilken parfym använder du: Lolita lempica, Vanilla fun och Stella in two peony
Vad är du rädd för: Att nått ska hända som jag inte vill ska hända
Gillar du att tvätta: Går an

Senaste...

Filmen du hyrde: Var på tjejkvällen, men minns ej vad filmen hette
Filmen du köpte: Köper inte film
Låten du hörde: Rising son med Sturm und drang
Låten du laddade ner: Crazy bitch med L.A guns<3
Personen du ringde: Mamma
Personen som ringde dig: Tiina
Film du såg: Avatar
Person du tänkt på: Mamma som sprungit iväg:/

Favorit...

Låt: Jävligt mycket..Rock är ju det mesta då
Att göra: Sminka, köra bil, dansa, vara med kompisar, se på film, dricka, lyssna på musik, sova, läsa(ej plugg)
Sport: Jag gillar att simma/bada, men det är inte som nån sport och jag ser inte på nån sport precis
Dryck: coca-cola, oboy, vodka, hallon-te och kaffe
Kläder: Allt med en attityd och så är jag kåt på skor och smycken
Film: Har nog ingen, men spiderwick är ganska bra
Bil: Allt som rullarxD haha
Serie: Inget på tv så nä har ingen

Har du någonsin:

Gråtit över en pojke: För MÅNGA gånger
Gråtit över en flicka: Ja när det blivit bråk och när man förlorat en vän:/
Ljugit för någon: Nä,,ooops nu ljög jag igenxD
Varit i slagsmål:
Blivit arresterad: Nein jag är ingen buse
Träffat någon från internet: Nepp skulle inte våga, måste träffa personen i verklighet för att se om den är    godis eller bajs

Antal...

Gånger du varit kär: Riktigt 2 gånger, men sen förälskad typ 5-6 gånger
Gånger ditt hjärta brustit: Mååånga gånger,börjar bli till en sten nu asså
Hjärtan brutsit på grund av dig: Säkert ett antal, är KRÄSEN av mig,,höhöh
Tjejer du kysst: Mer än det du kan räkna på handen
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med: 1
Gånger ditt namn varit med i tidningen:  Mer än 5 gånger i alla fall

Senaste...

Boken du läste: Människohamn av John Ajvide Lindqvist
Personen du fick ett e-mail av: Izza
Personen du fick brev av: Får inga brev
Personen du fick ett sms av: Tiina
Gången hela familjen ätit middag tillsammans: Länge sen, vi är ganska splittrade
Saken du köpte: Öronhängen i form av rakblad
Vad har du gjort idag: Kört mamma till rönken i k-hamn sen handlat lite
Brukar du svära mycket: Ja
När stiger du upp på morgonen: 12-13.00
Vad har du på dig: Mjukisbyxor, t-shirt och en rosa tröja
Vad ska du göra ikväll: Fallet kalle(läxa)
Vad är du allergisk mot: Inget
Var har du ont: Ingenstans
Använder du hårspray: Varje dag ibland saltspray
Kan du stå på händer: Har fått två ben så varför ska jag stå på ben?
Håkan hellström eller The ark: Inget av dem
Salt eller socker: Livet är som en påse med socker ibland får man en söt och ibland en salt
Gillar du ketchup: Ja
Är du glad nu: VERKLIGEN INTE...Fan är rätt stökigt hemma nu:/ Står inte ut
Var du glad igår: Nej
Vad dansar du till: Det mesta
Stockholm är.....Palla bry sig
Göteborg är.......Gött
Kan du sjunga: Ja
Land du vill besöka: JAPAN, Egypten, cypern

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0