Du slet ut hjärtat från röven!

FAN att människor ska vara nyfikna och fan att de ska gå och snacka en massa de inte har nått att göra med.
Som ex idag på msn så sa en person nått om ett rykte om mig och en viss person..Att jag var på honom efter festen osv..så fuckat att jag var på, tyckte mer det var kul att träffa en ny person och i början var det bara träffas och prata..HA kul! Men enligt ryktet var jag på precis som en jävla nått besatt typ och det var jag verkligen inte.
Vad fan är det för fel på folk egentligen??
Det var så jag tolkade det och värst av allr så sa denna personen Ooooops!!!!som att han sagt för mycket..
Ni kanske tycker att jag ska skita i det här, men jag har lust att sparka in någons tryne..hatar människor som snackar skit och säger saker om en...
LÅT MIG VA!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0