I'm not hopeful now

Dear diary!
I'm sick... För att kunna gå vidare behövsnågon annan vid min sida,drinkar och bling är bara ett spel för att dölja allt. Jag har varit hoppfull och toppfull. Jag har i alla fall planer och om jag inte kan vara lycklig inom ett ämne kan jag i alla fall försöka vara glad i nått annat.
Har endel planer på saker jag ska börja med för att bygga upp mig själv.
Leta jobb och Jobba såklart och nu ska jag börja träna igen efter en lång paus pga.min operation.
Blir nog gymmet igen och simmning.
När jag tjänar pengar sen ska jag klippa mig och handla en massa!
Behöver nytt smink och kläder och skor(Är smycket och sko kåt så det bara ryker om det) Jag får alltid en kick av att köpa nya saker och fixa till mig, det tror jag alla behöver någon gång. Bara unna sig själv lite tid.
Sen behöver jag städa lite och kasta ut en massa saker som jag inte behöver längre.Ut med det som varit och börja om igen. Live your life now and not later



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0