kändis?

För att bli kändis måste man enligt vissa vara elak och spy ut en massa elaka kommentarer. Om man ser på kissies blogg och Amirs så seeeer man en massa olika typer av inlägg. Jag gillar att läsa deras för att de är roliga, men vad gör dem då så kända? Sen har vi soft bloggarna som Kenza och Foki som skriver mera om jobb,mode,mat,resor typ. Jag undrar hur de kan bli kända för vardagliga saker? Jo just för att de är KÄNDA!Det är därför de har så många läsare bara för att de är"någon" som de flesta känner till, om vi skulle snackat om en vanlig trist person som mer än halva severige aldrig sett bryr man ju sig inte om vad den personen gör i sitt liv,
utan vi bryr oss om vilka skor kändisbloggarna har till vintern, eller hur det ser ut när de är utomlands eller bara äter ute. Fast jag gillar bloggar som kan ge mig något, som ex min favoritblogg jag läser dagligen är kandee's! Av henne lär man sig i alla fall något av.
HON GÖR MIG GLAD!




Ibland känns det som att Sverige bloggarna inte har nått att komma med...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0