Kreativ dag med plugg i mängder

Har psykologi prov snart om psykiska sjukdomar, inget lätt ämne och jag började plugga igår:/
Fy viki det måste bli bättring! Men i alla fall känns det ganska ok, jag får improvisera heh och skriva en massa kladd..Bättre skriva än att låta det vara blankt..Nu har jag druckit upp kaffet och tänkte lägga upp en liten bild som jag gjort på den tiden då jag orkade vara kreativ. Megan Fox är såklart motivet, men bilden är inte färdig:/ Det är typiskt mig att aldrig färda saker och ting..
Dagens pepp ord: Tänk inte för mycket bara gör det och du ska se att det lönar sig

Men neeej nu var det ju inte så likt när man satte ihop bilderna:/ MÅSTE bli bättre!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0