Se upp för ankorna!

Igår blåste det som fan och såklart så är jag dum och går med en t-shirt under min skinn-jacka..kaaaaaallt som fan, men i alla fall så drog jag och becca och tog några drinkar i olofström och hade en liten tjejkväll. Hennes kompis anette som jobbade på napoli gav oss en massa rabatt och en varsin gratis cider, så det var kanon kalas:)
Lite synd att stället kryllade av en massa sliskiga typer i åldrarna 45+ som såklart skulle ragga och hoppas på lite småfitta! Äckligt och becca gav en såndär förhärlig kommentar till ett sliskigt fyllo..Gubbjäuvel!!!!Hahaha
Idag ska jag till Tiina på siesta, så det kommer bli nice, även ifall båda har haft bättre dagar i våra liv, men bättre att åka iväg än att sitta hemma. Ibland kan jag ha så jävla tråkigt så det liknar inget...
Lev livet i alla fall...
puss till alla ankor^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0