Terapi för dagen

Ansikts behandling med peeling,ansiktsmask och vanlig bronzing kräm för att förgylla ansiktet. Käkade apelsin innan för att få en massa c-vitaminer som också är bra för huden/kroppen. Har fått en hel del bra tips från kandee(läs hennes blogg som jag satt ut vid mina länkar längre ner på sidan) på hur man kan sköta om ansiktet. Jag har ju gjort det där big NO no när jag sovit med smink vilket lett till dålig hy! Aja baja gratiskaja.

Kändisar utan sminkMen hjäälp!!Har gått utan smink i några dagar och det var sant som mamma sa när hon tyckte att jag såg sjuk/trött ut..Enligt mig förbättrar sminket ansiktet och lyfter fram det, men sen finns det människor som ska klaga och tro hon är så jävl...mycket bättre och ska veta ALLT, det är ju inte precis så att jag sitter här och skriver att jag vet hur det ska gå till och hur man ska göra..Jag skriver bara det jag tycker och anser,jag är ju fan inget proffs och har aldrig trott det och så kan de säga att jag tycker du sminkar dig fult...Ahhh så trött man blir och att vissa sminkar sig fööör mycket. Vafan de som gillar smink låt dem sminka sig, spelar ingen roll om de målar ögonen svarta eller vita.
Så till er som gillar att sminka er GO FOR IT!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: izzy

vill man sminka sig mycket e det klart man ska göra det som jag älskar att sminka mig det är det bästa jag vet <3 heheh så vafaan mkt smink för min del men jag kan med gå osminkad och så kan jag gå med lite smink och mkt hehhe

men bra tips ;) hehehe

2010-01-26 @ 22:04:16
URL: http://izzemizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0